عضویت در بانک زمان

بانک زمان یک پروژه است که به شما این فرصت را می‌دهد تا با کمک به دیگران بتوانید از مهارت‌ها و توانایی‌های خود استفاده کنید و در زمانی که به کمک نیاز دارید نیز از مهارت‌های بقیه استفاده کنید.
همه افراد مهارت، دانش و تجربیاتی برای ارائه دارند، که می‌تواند برای شخصی دیگر مفید باشد. بانک زمان، راهی برای تبادل مهارت و زمان افراد متعدد است.

1 ساعت = 1 اعتبار بانک زمان

این نوع مبادله جدید نیست، شما احتمالا الان هم این کارها را برای یکدیگر انجام می‌دهید. بانک زمان کمک می‌کند این کمک‌ها ثبت شود و ضمنا اعضای بانک زمان راحت‌تر می‌توانند از احوال بقیه اعضا مطلع شوند. البته ما به افرادی که بیشتر از بقیه به اجتماع خود کمک می‌کنند نیز مشوق‌هایی می‌دهیم. ما در حال بازطراحی و ساخت اپ بانک زمان هستیم و تا آن زمان استفاده از بانک زمان از طریق عضویت در گروه تلگرام خصوصی هر کامیونیتی ممکن است.

با پر کردن فرمی که در ادامه این صفحه می‌بینید می‌توانید عضو بانک زمان شوید. ما اطلاعات این فرم را بررسی می‌کنیم و با شما تماس می‌گیریم. توجه کنید که عضویت در بانک زمان به معنی پذیرفتن قوانین آن و امضای تعهدنامه عضویت در بانک زمان است. پر کردن فرم پایین الزاما به معنی عضو بودن در بانک زمان نیست، بانک زمان نه تنها یک نوآوری اجتماعی است، بلکه اجتماع‌محور هم هست و عضویت در آن تنها ذیل یک اجتماع معنا دارد بنابراین عضو شدن در بانک زمان تنها تحت شرایط خاص و با معرفی یکی از اعضای بانک زمان یا اضافه شدن توسط مدیریت بانک زمان ممکن است.

اطلاعاتی که در فرم پایین از شما دریافت می‌کنیم شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات مرتبط با سلامتی شما و نظرسنجی از شما است. این اطلاعات کمک می‌کند تا سلامتی، امنیت و احترام شما حفظ شود. اگر در مورد هر یک از موارد سوال یا تردیدی دارید با ما تماس بگیرید. این اطلاعات در ادامه برای ارائه خدمت به شما استفاده می‌شود. لطفا آن‌ها را صحیح و با دقت پر کنید.

اطلاعات شخص شما

نام(ضروری)

اطلاعات یک فرد خانواده برای تماس در مواقع ضروری

اطلاعات سلامتی شما

آیا دارای سابقه بازداشت، زندان و ... هستید؟

نظرسنجی خدمات درون کامیونیتی

خدماتی که تمایل و توانایی ارائه آن را دارید(ضروری)
خدماتی که تمایل به دریافت آن دارید(ضروری)
پذیرش قوانین و تعهدات(ضروری)
اسکرول به بالا